22 October, 2011

kau patut buat tak tahu

harini dah sabtu. besok dah ahad. sigh.

setiap hari masa berlalu perlahan. setiap hari apa je yang aku nampak dari tingkap tu? benda yang sama. setiap hari aku termenung skrin komputer. setiap hari aku terbaring atas karpet.

menghitung detik.

jadi harini sabtu. besok dah ahad.

tapi ape aku buat? i mean, apa aku BOLEH buat? nothing. daripada cuba memahami kau ibarat cuba menambah garam dalam luka. aku NAK keluar. aku NAK buat apa sahaja.

tak ke faham yang aku DAH REJECT even BENDA yang aku dapat FREE? boleh brain tak?

dan kau patut biarkan aku sahaja, dari acah-acah. buat apa muncul untuk 5 saat? baik aku lenyapkan diri aku sudah.

kau patut buat tak tahu. kau patut biar aku terus alang-alang.

fikir aku kau dah berubah, rupanya sama sahaja. aku yang patut ubah aku.

No comments: