03 October, 2011

dear macy

sesungguhnya, aku menyusun sepuluh jari, memohon maaf.
sesungguhnya aku manusia hina yang hanya membuat salah sentiasa.
sesungguhnya, kau telah salah faham.

bukan niat aku menghakimi kau.
tapi kalau kau rasa begitu,
maka aku lah yang salah.
jadi terima kasih kerana menegur aku.
sangat, sangat, sangat, sangat terima kasih.
sangat, sangat, sangat, mintak maaf.

maaf lagi sekali jika entri ini sangat lambat
sebab aku menanti penjelasan kau, kenapa kau rasa aku buat macam tu.
bila kau mendiamkan diri,
fahamlah
aku tersalah pilih kata.

seperti yang aku telah cakapkan dalam komen aku tu,
aku sendiri tak tau samada itu jalan yang betul,
sbb itu cara aku.
kalau salah, maaflah, bukan niat aku menghakimi kau.

jadi aku mintak maaf lagi, sangat-sangat.
sementara sempat.

anyway. bagi mereka yang baca post ni, ketahuilah bahawa dengan menegur aku, kalau betul aku salah, aku akan mintak maaf. aku takkan makan korang. jadi tegurlah aku. jangan bawa dalam hati. nanti bawa ke belakang aku dan mula menyebarkan, kan ke dah panjang cerita. biarlah aku perjelaskan, kalau tak memadai, aku mintak maaf.

sekian.

No comments: