30 April, 2008

she said me said

mood : mixed
music : Pari Pari Bawah Angin - Meet Uncle Hussein

She said she can't live without me. well i said to her can i live without you? she said that she afraid that i'll changed, well i said to her so do i. she said that her matrix's place is near by her house, well i said that my university is at perak ;D and then she sobbed, she cried. she said that she was happy that her matrix's place at her house, so she can easily go and date me, but now to hear that my university at perak, she felt terrible. well i can't do anything else other than trying to comfort her. right now she become more like fragile, easily cried. and i hate it. i really really hate to hear her, to listen her sadness. well to her suprise, i sang at her Pari Pari Bawah Angin (even i was suprised at myself xDD), which at camp when we switched hp, she became somehow attracted to this song. owh yah the lyric. lemme post here.

Pari Pari Bawah Angin

masa.
memaksa kita
berpisah bagi sementara
tak pernah ku pinta

ada.
kalanya
tidak mampu merencana
takdir yang terlaksana

satu hati dihujung langit
satu itu sepuluh
sejauh bimasakti
cinta janji kembali

tinggal
tinggalah pari pari
usah kau bersedih hati
ku percayakan mu

tinggal
tinggalah pari pari
usah kau bersedih hati
ku akan kembali

siksa.
terseksa batinnya
usah lagi kau titiskan air mata
nanti ku tersiksa jua

benar ia
benar benar menyiksakan
jika ini satu rintangan
harus kita teruskan..

satu hati dihujung langit
satu itu sepuluh
sejauh bimasakti
cinta janji kembali

tinggal
tinggalah pari pari
usah kau bersedih hati
ku percayakan mu

tinggal
tinggalah pari pari
usah kau bersedih hati
ku akan kembali

lalalalala
lalalalalalala~
akan kembaliii
lalalalalalalalalaa~
ku akan kembaliii~

later before that super saver spree, i went to HUKM, to visit mak su. well she pregnant, but somehow her child deformed. baru semalam la lahir. tadi baru dpat news yg baby tu dh tade DDDD: sad, for me i can't called it as that sad. im not crying either. rather i glad the baby passed away awal awal, kalau lambat, makin tua, makin syg ah kite kat budak tu then bile die passed away, mmg kite terase sgt sgt kan? lol emosi pulak gue XD

btw manchester menang XD bile tgk zambrotta's passed intercepted ngan scholes, i knew that that was the moment, Paul Scholes than shoot passed victor valdes to confirmed that manchester united will go to moscow XD gile lame x tgk scholes score goal mcmtu. so x sesia gak ah bgun pagi pagi bute (alarm lagu Her Voice Resides - BFMV, really helped me to wake up xD tak caye gi cari kat youtube) pastu call kakak turun bawah XD (kakak tgk ronaldo ngan owen je >_>) tapi mmg manchester maen semangat balik la ;D park ji sung's unpredictable pass kekadang buat teammate sndri tkjut cam scholes x sempat tarik bola ble kat dpan goal lols. pastu ronaldo pass O_O i was like, weh kakak, ronaldo pass dooowh.. so yeah, manchester menang. MANCHESTER UNITED MENANG WEH DORA. acap gi post baru weh, manchester dh menang lawan barca >:O

u_u; so ni je kot, later ne?

roti TERBAKAR.

8 comments:

[miss][dora] said...

haha..
menang naseb je tu~

roti bakar said...

weh mane de naseb DDD:

| saRina | said...

cish.cutey-mutey gle tulisan.t'pkse ak fokus 100% nk bce post ni.
btw,smart la template ni[nak memuji blik sbb ko pnh puji template ak cantik aritu.hehe]
lgpun,dah lme ak xmenyibuk kt page ko ni =P

roti bakar said...

lol puji x ikhlas DD: ak puji ikhlas jeeeee.. ak saje pilih font nie sbb ye lah, dh lame tinggal alam sekolah bile lagi nk prektis matee... XDDD

[miss][dora] said...

sgt lawa blog ko..
ak ske la this shade of green.
sweet~

roti bakar said...

wah thanks~ tgk dora komen ikhlas je XDD

tekaa laa. xD said...

alolo sedeh je =O
nevertheless, may you be happy with her ^^

aku doakan. =)

roti bakar said...

thanks. neway ak still wondering. post style cam oujo-sama tapi the emo.. u_u