12 August, 2008

ties that bind

mood : boringboringboring. hais
music : A Certain Romance - Artic Monkey

kenape? why? porke??? argh. sungguh dem boring kelas programming ini. tah ape tah puan halimaton bebel ni. 3 jam die bebel, 3 jam ktorang idle mood. oh, betape mudahnye kitorang distracted karena komputer di depan mata. patut lah dekat sekola kerajaan tamau taruk komputer atas meja student. hahaha.

kte start dari dpan dlu. amar, bukak forum myfursona tah pebende tah. si nazrul asek duk garu kepale je. si daus, o2 jam. si fazlan, tersengguk dari tadi lagi. tga tga ade aku, bukak blog org. arip, naruto. x pun gelak. cube buat orang gelak. ops die tgk skrin aku. hehe. blakang pulak si adib tga update virus. si faiz x abes2 prektis dota. si CK (brgantung kpd keadaan, nama sbenar Chun Keat, org panggil cina kampung, cina kedah. dlam lab, org panggil cina komputer. aritu naek teksi, tetinggal hp, org panggil cina kereta. hais.) tga bukak web hp SE sbb hp ilang. si timy buat buat paham, dlam ati, tuhan je tau. dan ktorang. pas kuar lab ah.

tadi kami maen dota. menyalahgunakan komputer btol la. bebudak pompuan pun 2x5 je. tah bukak fster gne kproxy atau gne vtunnel. ceh, mntang mntang fster, mspace kne block, gne proxy. lagi salah gune. muke joe ee mmg x leh blah. amoi ni nmpak blur je dari dlu, tp skang nmpk blur gile. nmpk beze, nmpak gile BLUR ah. yg laen, muke sme mcm pham je. waktu buat programming aku gak jadi mangse. takpun si fazlan a.k.a dekan. atau si arip. dan adib. haih.

aku ni malas dga puan kat depan mengomel ape tah.tp waktu buat program mcm dpat lak ape yang die bebel tu. ceh, smbil aku bace blog tlinge aku berfungsi kut. dasat gak aku nih. pawer. ngehehe

semalam black day aku. mmg semua bende tak kene. semue dok approach aku, "saiful, awak x ape ape ke? nape diam je, boring laa." tak pun "epul, muram je pesal?" dan mcm2 lgla. mlas aku layan. ah baru tregt smlm aku dress sme itam. all black. baru prasan. cheh.

waktu balek tu aku dduk dlam bas sorg2. dlam bas tu ade ah 3-4 tmpat dduk yg kosong. saje aku taruk beg sblah sit aku, malas nak sembang dgn orang laen. sme bdak bdak ddz dduk kat blakang, aku kat tga tga. layan nafsu. dga mp3 kat hp. lagu COB jadi pilihan. lagu2 oldies silih berganti. begitu berkecamuk kepale otak aku.
tetibe ade getaran dlam poket. oh hp. dpat msg. dekan antar. bunyinye "epul, kalau kau ade masalah.. Ko leh share dgn ktorang.. ktorang skrang ni dah mcm 1 kluarge. mcm abg abg & akak akak kau.." ayat last tu mmg x leh blah. sadly enough, aku x reply pun msg tu. biar ah.

mlam tu aku lepak atas katel je. msg2 ngan sarina. hampir hampir die tahu. ha. patu aku mintak diri, asaimen alasan ku. patu tetido. dlam tetido tu bole lak mimpi yg paling aku x nak. aku dh malas rase rindu, sedih. betul. sdar sdar ade msg dari dekan, "meh dtg bilik faiz, kte bahagi adiah" tp well, aku x pasan.
ah biarlah. adiah dota tu. ala. bukan aku buat ape pun. last game aku tade pe. punca kekalahan derang. hmp.

tah mcm mane, diana dtg tlg aku. die la tlg bg aku tidur dgn nyenyak balek. thanks. stelah mcm mcm masalah aku selesaikan dan alami.

ari ni aku terus jadi hyper balek. tamau org rsau. hehe. pdan muke, sape suh worried aku sgt.

..

papa order lap top !O! baru nk bg suggestion lap top pe bes ;_; acer aspire tu ade AMD turion x2 DD: ade nvidia DD: bes bes ;_; dpat offer yg x leh resist T.T
tapi, papa dah order. tu pun dah cukup buat aku happy. slalu sruh uncle abu je tlg. kali ni at least ade motivasi nak buat sendiri. bangge :D

tu je~
roti-TERbakar desu!

No comments: