19 August, 2008

All Coming Back To Me

mood : jealous
music : Hope - Apocalyptica

bertolak gi kl lagi yay! bwak kancil. mmg rase cam nak bawak peugeot 206 kakak yg patut bawak servis tapi papa sruh bwak kancil as die nak gune kete merah menyale tu. x aci x aci. berbaju jersi Oranje, berkasut umbro x-calibur yang baru di beli hari sabtu tu, aku drive. tah, rase mixed up. tah nape la agaknye

tetgk2 kne tahan polis. siotsiotsiot. kancil road tax mati. dah agak dah, ade je x kne. dammit. yay aku kne saman. patut bagi abang je bawak. setan tol. si pak misai asyik usek je, ape kene nie, papa kawan IGP, takkan anak die buat pelik kot.. pelik ah sgt, mane aku nak prasan. kete tu hantar workshop slame 2 minggu gawddammit. bukannye aku bawak kete tu slalu pun. cukai tu tarikh luput die 9 ogos. haha. dasat dasat. cmne aku leh x prasan.

die nak cakap ngan papa, call la papa. dpat dga je, mengamuk lah si beliau. aku gak mangse. tahniah! die duk kat umah, die lah ptut tau. papa nak cakap ngan si pak misai tu. pak misai tu cakap tak lah, kompaun tu tade hal punye, boleh setel tu.. derang ni saye tgk tade masalah ape pun, baek je, mcm anak2 saye je.. sambil gelak polis die tu. haish.

papa suruh balik.

LIKE HELL I WILL. nk gak gi jumpe die. tade tade x kire. alang alang menyelok perkasam, biar le perkasam tu masin.

gembire. bes. lege. puas. walaupun lambat (lagi) 2 jam, sbb kes polis tu ngan ambik member2 pmpuan podin, die still tunggu aku. marah pun tak, cume risau. hais. die bg hadiah, in advance kalau takut tak dpat jumpe dah, die bagi bday present. hooray bday present! aku tak pernah dpat pun aku rase dlam idup aku. bahagie. tho die bg bju kale purple, aku still akan jage die. purple <3

dh la, malas nk update pnjng pnjng luls.

roti-ter bakar

No comments: