09 August, 2008

indecent obsession

mood : lapar desu
music : now that i can see - couple

hais. lapar D: setelah makanan yang di makan pagi tadi tidak lagi berkesan untuk menanggung rase lapar yang kian memuncak sekarang, maka aku tga memikirkan proposal si rafique untuk bermain dota desu.

aku.. sepatutnya tga main dota skang. dkat kolej. aku kat umah. semue salah korang bob, rafique. D: aku antara top hero tournament tu. D: ish, kejam kau rafique D: sampai hati ko pakse aku balek sdgkan ko tade DD:

pagi ni bermule dgn super saver si diaNa :D dgn gembira aku menjawab panggilannya~ melepaskan rindu, gado gado manje, ah, aku rase kitorang ni, x mcam couple laen. srysly, dgn dia sering beralah, sampai aku mmg rase guilty gile, dia mmg memahami aku. x marah aku kalau lambat atau ape, tapi die bgtawu yg dia worried gila gila. ni buat aku rasa sungguh bahagia. oh, knape aku jumpe kau skarang? knape bukan waktu umur 28? trus boleh masuk minang je.

9.30 pagi, ade game dota lagi. smlm dh dominating, gune zeus. mati 2 kali (biase ah aku, kalau main dota, being a feeder is just another 'me' orz) awal awal jelah pastu aku mengganasss. wahaha. trus dominating :D padan muke kamu broodmother dan razor. seta venom. sape suruh kamu jadi fav hero aku. kan aku tau kelemahan kamu semua. hehe. :D pastu stak D: sial komputer komputer utm ni mcm gne pentium 2 je. masalah. si daus maen bukan stakat lag tahap screen shot dah, tahap slide show powerpoint. tapi still stun tpat tpat (gune earthshaker). sumer stun die lak tu. siot je. pagi ni, dominating gak. si burn still atas aku, padahal aku kill lagi banyak D: ape ni, berat sblah do. yg penting, si dekan dpat beyond godlike, lagi skali. dia lah hero kami. sayang dekan :D due due game kami owning. dan of course, dah own x kan la x mng. lg satu, aku dpat triple kill :D puas ati.

12.00 tgahari dh redi dpan gate dh. mama kol, katanya otw dah, smpai naek kete fiat punto kaler puteh, lawa comel! u///u bole bukak bumbung xD not bad for a 1995 car, comfortable gile! gamba? later desu. XD skang saye dh jato chenta dgn fiat punto itu. <33333

tapi..

abang dh cop!!!! TTOTT mane acik! kte tak tau ape pun, tetibe die dh cop awal awal dah D: tape tape, kancil tga overhaul, tunggu taim je. kancil, aku maseh chenta padamu. XD

kblakangan ni aku slalu sgt dga lagu lame. duran duran, air supply, diana ross, micheal learns to rock, wham, ah, sebut je. tapi, yang peliknye aku dga lagu sheila majid. mmg dh lame nk dga balik, tapi baru baru nie je sejajar dgn motto kumpulan de' acoustic four yaitu menyebarkan semule lagu lagu evergreen (Ms Aisu; Ashrap; Priscella) maka aku mendenga balek lagu lagu tu. haha. bes bes. call me weird, but thats me. so lagu death sme bole tunggu jap, bagi laluan kat lagu lagu pelik cam coldplay etc plak yeh?

tu saje~
roti TERbakar desu!

2 comments:

dora (bukan nama sebenar) said...

cam pelik ko bleh tbe2 ske sheila majid.
haha.

saiful aizat said...

best pe D:
lagu die sangat
bes.
haha
btw aku mmg tga 90's fever skang ni lols