15 August, 2008

bende karut - tade keje 2

mood : adrenalin rushed
music : Hearts Burst Into Fire - Bullet For My Valentine

fuh. kancil ttp tak ilang sengat die walau die hanye seekor kancil puteh yg inesen. driver die yang x inesen LANGSUNG. haha. amat suke akan plat nombur NAN 14 yg sedia ada pada kereta itu.

balek balek egtkan kerete tu telah di ubahsuai lengkap oleh papa. antara yang di janjikan ialah~
→ re-cat. kale puteh. kikis balek cat - cat lame tu
overhaul
→ ganti tinted baru
→ bumper kancil yang ori. tamau yg mira, nak yang kancil 1st edition punya D:

so
tadi kancil baru smpai. cewah, aku kontrol je dpan pc. mama dah usik usik "suke la tu, kancil dh smpai" pastu mama masuk balek lam bilik, buat keje die. x abes abes keje. hais. 5 minit patu trus bawak lari kunci kete kancil tu dgan kete kete tu skali. mwahaha
bes bes
still laju XD
aku suka kamu kancil!! <33333 so aku dah mintak izin nak drive besok gi kl. mama, heh, mcm kasi je. kompem x bg punye. ala, at least dh try. hoho, prasaan happy ttp x ilang lagi lol.

si ziqri ngan banggenye boast kat aku cakap die pro maen dota. die dh masuk dota tournament. tah ape ape lagi. cheh, mcm la kte x pnah masuk. due kali lak tu. kali ke due tu abg die ngan bob ajak balik. tah ah, last skali malas lyan die. maken mnjadi jadi. x pham bahase sarcastic langsung. argh, statistik serta sadistik btol kpale otak budak mrsm. *sry kpd yg trase huhu*

diana abes kedit. wah T.T salah aku sbb die je asek super saver D: bsalah gile. omg. truk gile aku T_T;;

ahad bday sarah. egt nk bli adiah sket kat die, bsok atau luse. tgk ah. bsok abg balek. akak balek. hais, meriah ah rumah nmpak gaye nye.

..

thats all?

tak lagi. PAPA MANA LAPTOP AIZAT???!!! DDDD:

roti-terbakar

No comments: