18 August, 2008

Break Me Down

mood : ngantuk desu
music : Watch Over You - Alter Bridge

orz sabtu tu hari rehat sepatutnye. hari ahad tu baru hari keluar rumah ramai-ramai sedunia. tapi kan, hari sabtu tu la yang jadi hari penat sedunia.
ASAL??
KENAPA???????!!!!1111
kenapa ramai yang keluar hari sabtu tu???

jumaat - actually aku plan nk gi kacau si sarah tu, so i asked mE kalau kalau die nak join skali kepeje, sbb bday si sarah tu ahad. so egt nk bli la hadiah sket saje saje suka suki nk bagi~ tapi die lak bz je memanjang, so hais. patu tetibe lak aku pun x paham camne tah si mE tu inderctly ajak kuar u_u;? kot atau aku je yang terase diajak XD jadi kami kluar le ramai2 sabtu tu

mintak bawak kancil :D (tgk post lalu) papa kasik (O_O!) yay-ness! XD dgn syarat balek sblom maghrib - saje nk test aku u_u; dgn sesedap orennye aku bawak le kerete tu ke stiawangsa as aku egt gather kt klcc u.u; (miskomunikasi here), tp smpat la buat asaimen sket je kat kampus. egt parking rumah amal terus gerak skali kepe, tgk tgk die gerak dlu U_uXXX

kumpul kat central desu! XD act aku dh muak tgk kl central XD;;; x abes2 central u.u; tape la, tande die byk gune kat aku haha. smpai lmbat u_u; padahal aku dah betolak kol 11.30 lagi U_U; asaimen yg prof dr liza bagi byk cam shial je U_U sme amek markah lak tu U_U smpai kat sane egt nmpk dah amal, tp nampak ade sorg lagi dpan die, egt ecah a.k.a hime, tapi aik, asal kecik gile u.u;;;;;; so try ah kol mEvent, sbb die yang hendel sme event :D
tak dapat. =_= 6 kali lak tu u_u;
tetgk btul je kat situ~ yg budak tu rupenye adek hime u_u patu

CARROT SUSU DIE 3 RENGGET TTOTT

mahal sial. u_u; sumpah aku tanak makan luar dah u_u nak mkan kat kolej ;_; murah, cawan besar, sedap ;___; kens sampai :D bagus bagus. die sampai dari ampang kut (luls) perut aku dh nyanyi lagu alter bridge u_u;

monorel =_= aku benci kau =_= aku menaruh harapan, 10000 harapan! tapi kau, punahkan harapan aku..
camne semue org tetibe nak naek monorel lak U_U; bukan tu pnah masuk unpopular public trans ke u.u; nape putra x secrowded monorel? "OTL dalam monorel tu mE buat beberape aksi yang.. er, as expected from mE so.. em..
well anyways~ kami sampai! XD maen bowl desu! tho i suck at bowl, tapi ape salahnye kan u_u; skali skale~
ye kami bergumbira. dan aku sedar betape aku bencinye crowded place. (mood aku ilang sikit demi sikit u.u;)

dan aku x suke balek awal. smpai kat kete pun around 6. papa mama asek kol je dari pkul 6 tu, camne org nk drive? lagi suruh orang drive carefully. x angkat cakap ape lak. dan aku HAMPIR HAMPIR MASUK KL (booby trap - pnuh ngan jem) sbb nak angkat that damn phone.

balik rumah x smpat pun explain ape ape dh kne papa cakap "ye lah aizat.." mcm tanak dga. what, now aku yang salah? hais. tape la, at least aku dah haf fun dh td~ XD mmg dh agak dh mesti jd cmni punye~ kenape aku drive kancil? kenape x drive punto? punto lagi laju. knape? salah aku gak. haiz. dan perut aku masik bernyanyi nyanyi. tak makan lagi. tade mud nak makan. dh la skip breakfast sbb nk cpat. padan muke. haha

cpat, x cpat. balik awal, x jugak. smpai awal pun, x jugak. teruk betul aku ni. hmp

seb baek kakak beli pizza ^O^/ 3 large pizza *O* aku la conquer sme XD biar akak baya utang, aritu dpat gaji x blanje lagi xD haih. ape la nk jadi ngan aku. pasni dh x leh kuar dh. asaimen, mcm tu gak ah. pc cam sial punye selo. hmp. mampos la aku. haha

thats all u_u;

roti-TERbakar

2 comments:

J a e i n said...

hah..tarak suka tmp crowded kah?
haiyoh.
susah la ini macam macha...
haha.

hei weh.
len kali cipta bandar serupa hutan.
aku rasa klo crowded mcm mana pun dorg tak kan berada ditempat yg sama ramai2.

ngeh3.
kewl.
aku nk buat satu lah kalau boleh~

saiful aizat said...

kat ctu dah hutan batu pe D:
lol, aku mmg pelik pun

aku teringin lah nak lihat kau buat banggunan bermotifkan hutan/bandar hutan dimana tarzan tinggal bersama jane.