18 March, 2011

tak faham

sakit ni buat aku sakit hati gila. annoying, sakit, pedih, perit, dan menyusahkan. juga buat aku bertambah cuak dan berhati-hati.

nak taip cerita cerita yang aku sendiri eksaited nak tulis pun tak boleh. cerita tu macam ekstesi aku, aku punya passion. tapi,, shit.

--

apa yang aku tak faham, aku cukup tak faham, tak cukup ke peluang? nak lagi? dah tau aku dah macam cibai punya sakit, tak faham lagi ke? ikut lah perasaan kau sangat, peduli apa perasaan aku, pegi mampos.

ah sial. painkillers macam gula gula je. sekejap je manis.

aku rasa macam nak nangis. ya Allah. I always bear in mind yang sakit ni tanda yang Allah bagi menunjukkan Allah ingat. Tapi aku sakit sangat lah, tak tahan. Aku nak jadi macam manusia biasa. Aku tak suka macam ni, aku tak boleh buat apa aku suka, heck aku nak drive pun sakit gila babi.

Aku tak suka, aku sakit. sakit la sial. sakit. tolonglah. aku tak tahan. aku tak kuat. tolonglah. apa apa jela. aku nak kuat, aku taknak sakit, aku aku tak tahan.

ya Allah.. aku dah tak ada tempat mengadu.

2 comments:

Alia Lokman said...

be strong!

Anonymous said...

kamu sakit ape?