10 June, 2010

taff girllll!

Here I meet a Tsundere. A real one. She's 6. Or 5. Whatever. Age doesn't count right?

Lari, lari lari. Debuk jatuh, macam nangka busuk. Amek kau bisik dalam hati aku. Evil. Haha. Memang jatuh tersungkur betul2 depan aku. Dalam 20 saat gak ah tak gerak, risau jugak la.

Wan Shifffaaaa'?
Shifaaaaaaaaaaaaa?

*Angkat muka*
Mata bergenang. Erk. Speechless jap. Nak tolong nt orang cakap aku pulak buat.

Shifa' okay?

Pipi die putih merah merah, tah tahan sakit ke ape. Tapi memang nampak tahan nak nangis lah.

"Akak okay, Akak tak menangis"
Ha?
"Akak tak menangis pun Abang, Akak dah besarrr, Akak tak leh nanges"

Dari nak sound aku tahan gelak. Siyes tahan, aku pulak cam nak nangis tahan gelak. Tapi kesian punya pasal, tahan je la. Bibir merah dia terjuih keluar nampak aku tahan gelak.

"Dah, bangun, Abang janji tak bagitau sapa-sapa pun"
"Pasal tu tak kesah.."
"Habis tuu?"
*Hulur tangan*

Aduih leceh. Takkan nak aku angkat dia pulak. Kang cakap aku pedophile pulak. Naya je. En Mokhtar baru sound, jangan ada physical contact, ni ape aku kena buat?

Dia still hulur tangan lagi.

Apa lagi aku boleh buat? Tahan je la gelak.

Cerita seorang taff girl yang jatuh berdebuk depan mata. Tsundere. Lol

No comments: