30 May, 2009

penat? no. its AWESOME!!!! XDD

mood: hyper! gagaga XDD
music: Moratorium - Remioromen

okie. i admit. mebe penat. tapi one thing fosho.
IT. WAS. AWEEEESSSSOOOMMMMEEEEE.

okok. lets start with a storylike post. :D
and it will be in malay, coz i like writing in malay :DDD

knock knock knock~
KNOCK KNOCK KNOCK~~
DUM DUM DUM!!!!

"hoh, sape lak ni, tga shiok tidoq ni." bebel aku sambil membukak pintu. Timy dengan senyuman di muka memberitahu supaya bersiap segera. by 8.30 kami akan bertolak ke Time Square.

"ehhh?? Jadi ke? Bukan tak ke. Pompuan2 course kite tu takkan nak kuar memlm bute?"

"tahh. ni pun DATINNONAJIEBAJIEBUT yg ajak. aku follo je" balas Timy

grrr. dh la penat main bola tadi tak hilang lagi. baru tutup mate 5 saat cmtu je.

"Padan muke, tadi pas men bola x tdo lagi. aku dah cakap, Barca mng punye!" Timy seolah2 dpat membaca air muke aku. Demmit. Barcelona mng. well. AT LEAST MANCHESTER UNITED DAPAT MASUK FINAL. dan tadi aku gayut dengan die jap. er. lame gak ah.

"EHH??? Kite je ke yg tinggal?" CK mulakan perbualan
"Yelah! Kami je! Penat kitorang tunggu kau, make up cam Timy! Cam perempuan. Aduss." Keluh aku.
"Choi! Senonoh skett. Takpe, kte naik teksi direct ke Time Square. Sampai kat sane, baru kite bincang ape nak buat, sbb budak2 DDC pun pegi" Balas Timy
"Huh? Egt outing course kite je (DDZ) asal DDC pun de?" CK replied

Namun kami semua diam. Ape salahnye? Last outing lagipun.

Dan kami sampai. Berkumpul di Ampang Bowling Centre.

"Jum." Aku menegur Intan
"Jum ape?" Balas Intan, simple.
"O jus. Sape mng die banje bowling."
"Sure?"
"Sure."
OOO JUUSSS. OOO JUUUSSS.
"EHHH. Lagi sekali wehh" Intan x puas hati
"ok ok"
OOO JUUSSS. OOO JUUUSSS. OOO JUUUSSSS.
...YAAYYYY!! Aku sedikit terloncat,
"tiidaaakkk"
"Wey Tan, aku segan do, kalau ye pun toksah ah baring kat ctu" Tegor Datin NonaJieba
"Thank you Tan~ " lalu aku berlalu dari situ. sambil gelak evil.

"Sepul, kau tau tak?" Jieba mule menanyekan soalan2 pelik die
"Tau ape?" Aku layan je
"Tadi aku nak cucuk duit, nk bwak kuar RM30 ah"
"Then? Tertekan lebih 0?"
"Ha ah."
"Ok le tu, meh banje dominos"
"aku tinggal lagi 200 kat kolej, sbb takut bwk duit bebyk"
.. =_= then whats the point in telling me OTL

Well towards the end of the bowling game baru aku dapat 9, 9, 8 pin fall. demmit. sal lambat sgt naik. egt nak main 2nd game, tapi Joe Ee menolak. dem.

"Sepul!"
"ape lagi jieba."
"Jum main fusbol."
WAH. bes bes
"jum!"

KTUNG TANG KTUNG TANG

"dan hantaran dari Van der Sar kepada Defender Vidic, crossing kepada Frank Lampard, Rembatan kencang terkena kaki Drogba lalu GOOOOAAAAALLLLL!!!" Kami terloncat lalu hi10. Gabungan Manchester United (aku) bhagian def dan Chelsea (jieba) di bhagian attack menunjukkan keserasian terbaaiiikk. dan Faiz a.k.a Burn dan Qieba tertunduk tande kalah. HARHARHAR

"One Double Cheeseburger, Mc Value Meal please. Regular, take away." Pesan aku
"Pasni nak main ape lagi?" Tanye aku sambil meneguk air. Jam menunjukkan pukul 11.00 malam. Kalau balik ni sempat lagi nak masuk kolej, as pintu tutup pukul 12.00

"Alaa. takkan balik dah.." Dila mengeluh. "Baru nak enjoyyy.."
"Erm, movie nak?" Aku suggest. Actually aku gurau je. Gile ape bdak2 ni nak tgk movie tga tga malam
"Eh nak nak naakk" Joe Ee separa jerit. er, aku agak tergamam. KAWAAAIIII u///////////u
"tapi, budak2 lain cmne?" Aku x puas hati. dh la smlm x tdo.
"ktorang okay jeer." Dila dan Izzaty menggaguk.

OMG. damn.

"So nak tengok mane ni?" Timy mula bertanye kat sme org.
PAVILLION~~

OMG. (lagi) GILE.

"Ish budak2 ni.. Cakap nak tgk muvi, tapi jalan-jalan sikit, stop jap tgkp gamba. " Tegur Faiz/Burn. Burn ni, org die agak direct. Die mcm abg kami. Sgt tegas. Dan ayat yg superb ly pedas. Kami panggil org tue sbb tu la. Dan die SEJARAHWAN. Sejarah die sgt SUPERB. Lupe lak. die cicit Naning kot.

"Ha ah, aku stuju burn!" aku menggangguk mengiyakan
"Diam ah, kau pun yg tertinggal kat blakang ngan jieba, asik tgkp gamba je korg nih" Burn meneruskan ayat sambil sengeh2 kambing die dan gelak2 sambil debik debik blakang aku

dan kami berjalan kaki ke Pavillion.

"Movie pukul 1 nnt. nak pegi mane dulu?" Mula Jieba. Aku lihat jam di hp. Baru pukul 12.00!
"Makan la, ade bdak2 xmkan lagi" Suggest Tan. die mmg. makan laju je Intan.
"Then jum kite gi Bintang Walk lagi, cari makan."

JALAN LAGI. ORZZZ

"Eh, ne bdak2 lain?"
"Derang gi McDonald kot" Saleh, si suami Intan berkata2. Tinggal kami berlima. Timy, Jieba, Intan, Saleh, aku. ni dah pegi mane ni. makan mane la derang ni.
"Takpe la, aku gi McD je ahh" Aku bersuara lalu menghilangkan diri

Kami lepak lepak di McD sambil menunggu pukul 12.45

"Eh Joe Ee! Buat ape tu?" Izzaty separuh menjerit. Aku melihat. dan aku ternampak. Joe Ee dgn muke blur die sambil menuangkan salt ke dalam Coke die. Gilo pempuan ni.

tapi kawaaiii u/////////////u

"Korang x pnah buat eh?" Dgn muke blur Joe Ee bertanyekan ktorang lalu menghirup Coke tersebut.
"Nah" Die menghulurkan kat aku. Dan seraya itu aku menghirup. Rase tawar2 sikit. Tapi sdap gak ahhh. Menarik. ahahaha.

AT LEAST BUKAN BLACK PEPPER LAM COKE. PITY U PODIN! XDDD

Kami memilih untuk menonton Terminator Salvation.

"Ala bang, jgn la potong k?" Intan merayu
"Boleh la, bukan slalu pun kan?" Jieba sambung
"Boleh laaaa" Budak2 blakang sambung.
"Yelah2! Jgn tunjuk kat org lain tauu!" Abg tiket tu x jdi potong tiket tu. Ne tak nye, dekat 14 org ade, mmg la payah sket.
Lalu Jieba menggambil itu tiket dan sambil naik eskelator,
"Saiful cepat la tgkp gamba!"

=_=

Abg Tiket tu dh glabah gile dh

Joe Ee tertidur. Giler. dgn bunyi die yg sungguh awesome. mcm betul2 kat dpan ktorg je T-600 tu tembak gune gatling gun. cam ne la die tetido. Dan Joe Ee tetibe tekejut time T-800 keluar. Lagi terkejut org2 kat sebelah die. Didi dgn Sanggeetha ckap timing die mmg tepat. org terkejut tgk T-800 tu, derang tekejut tgk Joe Ee

"Okay, sekarang nak gi mane pulak"
"Dh pukul 3 dh. Nak balik kolej x smpat dh. Jum kte lepak hotel lak" Jieba suggest. Timy ok jer.
GILE! Takmo aku! Tapi "Tune hotel ade gak. kat jugak la" Explain aku. eh. bukan aku ke yg tanak pi. haha xP

"Kite jalan kaki. Balik kolej." Burn bagi suggestion yg amat power. Mmg terbaik. Well seb baik aku tau jalan2 + short cut.

dan kami berjalan. jalan2 smpai depan KLCC. Betul2 depan KLCC. Lepak jap. Jalan2 lagi. Dan akhirnya sampai around 5.30 dekat kolej. Nak naik bas pukul 7. huh.

tak tido lagi la aku jawab nye. =_=

--END--


Sangeetha, Intan, Timy, Me, and Joe Ee



pics nnt aku upload eh Jieba? XD
untuk gamba2 serta side story sile melawat jiebajiebut.blogspot.com serta 6hundredsixty-six.blogspot.com eh? XD

roti -terbakar

3 comments:

Anonymous said...

Salam ziarah

view profile:radduan

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

baek nye hop kat skolah dulu. sgt baek...haha

sz said...

haha. gle sengal! a'ah kan. kau dkt seratas baek je. ak ske oh jge class kau mlm2 mse prep then gebang dgn kau. ak ingat g mse tu kau provoke ak psl mcr. suh dgr la. dyorg tu lagu meaningful la. blablabla. aku pon layan je. ;p