29 May, 2009

tag by datin nona jibut

1)Bekas kekasih saya adalah..
nokia n70. telah dicuri org. grr.

2)Saya sedang mendengar..
remioromen - kami fubuki

3)Mungkin saya patut..
kuak lentang atas katil secepat mungkin

4)Saya suka...
keluar ngan kawan2 saya

5)Sahabat-sahabat saya...
terbaaaiiiikk. (faiz, gile direct kau u_u)

6)Saya tak paham..
kenape kitorang leh wandering dkat klcc pukul 3.30 pg td. orrzzzz

7)Saya kehilangan..
hp nokia n70 ku. grr

8)Ramai yang berkata..
bahawa datin jieba ade utang ngan aku. pe lagi, dominos ne?

10)Cinta itu adalah..
cinta =/= burn. xleh bygkan do.

11)Di suatu tempat, seseorang sedang...
main rock legend. (salleh)

12)Saya akan cuba..
lebih terator? cari lagi byk duit. yepp.

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
zutto. in japanese

14)Telefon bimbit saya..
er hp ni pelik gle nak gune. half-touch screen zz. tapi kamera die bes! XD

15)Bile saya terjaga..
saye akan tdgar lagu2 dari lappie (xtutup media player XD)

16)Saya paling meluat..
bile keluar ngan member tapi xde duit. im broke orz

17)Pesta/parti adalah..
er, party?

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
guinea pig? hamster kot. rasenye simba lagi comel u///u

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
kanak2 rebina

20)Hari ini..
mengantok sbb semalam berjalan kaki dari pavillion smpai kolej. orz smpai pkul 5.30, kelas pukul 8 orzzz

21)Malam ini saya akan..
dota kot. tah ler. tido mebe.

22)Esok pula saya akan..
keluar gi panjat bukit bersama2 sof, sue, raf, bob, etc etc u_u

23)Saya betul2 inginkan..
account bank tetibe ade RM 1 000 000.

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
too mamai to notice orz

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
arcade. shopping sucks.

26)Makanan barat atau jepun..
western.

27)Bilik yang terang atau gelap..
terang. lgi sng tdo.

28)Makanan segera adalah...
dominos. ade org nak banje dominos~

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
weh, udah2 le men rock legend. linux weh. kate aku kepade yusman

30)Siapa yang anda ingin tag..
dora
sue
amal
jaien
acap
saleh
dan sesapa yg bace. thanks~

1 comment:

najiba ramly said...

sefool sumpah aku rindu ddz walopun cut aku njoy like FCUK U KONOW
dah la aku sampai kedah je, tggu parents amek kt airport skali ade org indon tnye aku cmne nk pegi tempat mn tah,aku sdar2 purse aku ngn fon dh hilang
sial kne pukau
huh!
tiket wayang yg panjang gle tu pn hlg
sial
one of the MOST important thing yg aku ade dlm purse instead aku pnye cashes and importnt cards.
dammint
quick update
aku tgh bcuti nw
kt cc ni
ehehe