23 December, 2008

Astro

mood : tired
music : Speed Of Sound - Coldplay

fergh
keletihan dari hari sabtu dan ahad lepas tak hilang lagi
musibah datang dgn pelbagai cara
demam, pening, tak boleh tdo tenet selo
yadayada
dan akhirnya aku menukar lagi template blog ni
dan ini bukan kali terakhir
tgk mood
kblakangan ni mood aku pelik
ingin aku tegaskan disini aku LELAKI SEJATI
agak swing yer
dh lah byk gle org cari masalah dari aku
bermcm2 cara.
including abang, kakak, papa, and friends.
although tak sengaje but still
aku moody gle ari sabtu tu
dan ahad pun
seb baik org tak prasan ahaha
boleh gak mng anugerah pelakon pembantu nih
pagi tadi gi dota lagi
pukul 2, lpas amik akak
mmg takleh tdo
then rafique call
ajak dota
so ktorg pegi la
and we manage to win against all odds
[2 Intell Hero + 1 Strength Hero] vs [2 Strength Hero + 1 Agi Hero]
and manage to ks rafique, TWICE haha
so far i think
that is the most decisive game ive ever played
and we won. yeaa.
mama hmm, outstation again
this time at PD
i tot i wan to follow
but cf so haha
and yea CF.
have fun. really.
ill talk bout that later
when i have enough mood to talk bout it

thats all
roti-terbakar

No comments: