29 November, 2008

So Many Things, So Little Time

mood : relaxing
music : hanya milik Dia - Radiostar

as you can read the tittle,
banyak benda dh berlaku
yg obvious skali blog skin ni lah
asalnya aku nak gune skin nih,
tapi ade probs sket.
so, aku gune 2nd choice aku.
walaupun x kene (yea, smwhre, smhow, this skin is weeeiirrrddd.) tapi aku gune gak
sbb aku nak 'cerah' pulak.

1st skali
Final Dah Selesai.
gembira sbb satu masalah dah setel
so, tunggu 2nd prob lak
RESULT

2nd-ly, kakak kene tinggal kat rumah (haha)
dulu kakak tinggal kat cyberjaya (yea, in MMU LOLS) scare curi2
so after a series of incident, papa merasakan kakak x perlu tinggal di cyber
tapi kakak bertegas nak (sbb dpat jumpe mr. kambeng die)
dan entah bagaimana
papa menggunakan kuasanya untuk menge-check inbox msg kakak tanpa memegang hp kakak.
(AND THAT IS DEM TERRIFYING.)
most likely papa gune org dlam maxis,
lalu menggunekan ayat2 mr kambeng ntuk backfire kakak
so kakak trpakse mngalah
lalu tinggal kat rumah (pity her lols)
oh well.
mmg payah tinggal sbumbung dngan Dr Zek nih.
skarang bukan stakat kereta di-trace beliau
malah hp pun dibace nye (haissss.)
*/nak + number baru >_>/*

ketiga.
khamis aritu, waktu bru je bngun dari tdo
tetbe (i mean, TETIBE JE) teregt same si rafique
as evry thursday die balik rwg
(dn mngajak aku dota luls)
aku truih mnanyekan kabar.
berikut mrupakan perbualan aku dgn nye.

Roti : Woi mat, balik tak?
Rafiq: Tak kut, isnin ade exam
*/(dem ade final la pulak.)/*
Roti : alaaa, ahad ade je, ilek ah, mcm isnin-rabu kau x stadi je
Rafiq: gile kau, isnin aku gi muvi, slase gi muvi, rabu gi kuar..
Roti : pergh, byk gile kau kuar (jeles)
Rafiq: ye ahhh, balik miat bukan ade ape ape pun, boring doh
Roti : ala, balik ah.. kat sane bazer je mase, bukan stadi pun, balek dota lagi bes, ade adik kau lagi, ade abg aku lagi..
Rafiq: nnt mak aku nak gi bercuti kottt.
Roti : then tinggal la umah aku ^^
Rafiq: mcm mak kau kasi jeh
Roti : kau x kenal mak aku. die lagi suke org tinggal kat umah die.
Rafiq: tade duet kotttt.
*/(dh kuar dh alasan nih.)/*
Abang: (tah tetibe tga tdo tu trus bngun) ala kau dduk kat sane, makan shari je dh 10 hengget. 4 hari, 40 hengget. kalau balik rwg, pegi balik 20 hengget. makan minum tanggung. jimat x jimat?
Rafiq: .... **** ah korg nih (sambil gelak)

so die pun lepak kat umah aku hahaha
bwak buku MIAT die
pasal aeroplane
alaa, aku bace byk mcm basic je
material die, part aeroplane tuh
mcm agak kacang luls
dan khamis, jumaat, kami pegi dota muahahaha
ade mike, ade ziqrie, adik si rafique

oh ya, kancil kne langgar. (KENE LANGGAQ ek? bukan menlanggar.) siod je.
seb baek dpat pampasan balik
1st skali dpat 20 hengget je (ade ke patut?)
then smase sesi 'suai kenal,
die bertanyekan soalan cepumas
"you ni anak siapa eh?"
abang pun menjawab
"dr zaki"
lantas dngan secare kaver kaver nye
die bagi 130 lagi
.... besar gle faedah name Dr Zek nih.

thats all
roti-terbakaq

No comments: