17 November, 2008

tag by edora

//tetiba trase nak buat walaupun dh lame kne tag lol. so ni le antara soalan killer yg giller gak aku nak puseng supaya aku tak bohong haha//

.: Perihal 7 jawapan :.
Anda mestilah jujur dan amanah ketika menjawab soalan2 killer ni.

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.
→ tahan perangai aku (paling penting)
→ baik
→ lawa
→ tudung mesti!
→ pandai, pandai blaja, pandai main gitar
→ kaya
→ sopan santun!

//kesimpulan: dh name idaman, so tade sape dapat penuhi lolol//

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.

→ alexi laiho
→ billie joe armstrong
→ anwar ibrahim (revolutionaries IMO u_u)
→ yumi (muramasa ☆) u//u
→ yuna alis u//u
→ yui u//u
→ tsukamoto yakumo! u//u

//minat je kan? XD//

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

→ ada je tak kne ngan diri sndri
→ ade je tak kne ngan org len
→ ade je tak kne ngan keadaan sekeliling
→ doki doki bak kata amal
→ happy, of course xD
→ kelam kabut atau kaver baek punya haha
→ prasaan tak bes bile nak balik

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

→ japan! (a MUST!!)
→ new zealand (a MUST!)
→ south korea oso not bad wan
→ united state~
→ aussie
→ london, tempat besejarah haha
→ sipadan island!



5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

→ jam
→ rantai
→ hand bag?
→ mp3? luls xD
→ french fries goreng sndri u//u
→ candle light dinner home made u////u
→ cincin? XDDDDDDD;;;;


6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

→ i.dont.wanna./.gonna.sing.songs.AGAIN. u_u


7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat perihal 7 nih. WAJEB WEI.
mereka musti diberitahu akan perihal ini.

→ acap? (mcm akan buat je u.u)
→ sarina (sbb x buat lg so aku tag kau je u_u)
→ amal (pas spm buat!)
→ jaein si spm #2
→ sue-obaasan! (a MUST!)
→ ili ms bzbzbz
→ irsya yg ade final

1 comment:

J a e i n said...

aku tak dapat buat.
sbb..aku tak dapat fikir jawapan.
huaaaaaaa.hee.