26 October, 2008

those beautiful shapes

mood : determined
music : Katakan Dengan Indah - Yuna

minggu ni study week!
waktu org lain tga studi
aku mebe tga siap kan final project multimedia aku
patu struggle la titas tu
too much too said, too little time
jadi
mari kita summarize ape yg patut aku bebelkan

aku baru prasan (jumpe)
lagi banyak lagu best dari our local acts
lightcraft, silent scenary, PESAWAT,
menjadi pelega hawa telinga aku
yg berabuk dgn lagu keep of kalessin
byk betul genre local kita haha

oh ya
mama pegi london
tamau ulas panjang,
dia pergi sbb kerja (as usual)
well ade gak kirim
ape ape je la
janji buah tangan
tamau mintak jersi
sbb nnt mesti dpat chelsea atau arsenal

em lagi..
papa janji nak bagi bawak kereta
mari kita tunggu dan lihat
tapi mcm tak dapat je
tapi, tapi..
ade kereta maka ada lah pengangkutan ke gigs2 di kl haha
jahanam betul pemikiran aku skang ni

hrm
tu je kut

roti terbakar

No comments: