23 June, 2011

back to reality

really, i should change my way on approaching something, whether it is a sad news or heartbreaking news, or whatever.

please don't get me wrong, i still (at this very moment) not giving up yet, but more like, redha?

whatever. i'm getting tired changing my own fate. i guess my life its not mine after all. bila Dia dah plan something, no matter how hard i tried, i guess i can't defy the fate that beholds me.

come, whatever. i shall try my best to not to go against it. i'll accept, whatsofucking ever.

"jangan give-up, hidup aizat tak sampai separuh lagi pun;"
kalau aku mati sekarang waktu tu dah kire separuh la jugak kan? lol
"---aizat kuat kan?"
yep. that's why i'm still here.
"bila aizat kuat, ---- "
ah kau mmg sentiasa kuat.
"kalau seribu orang nak belasah aizat, lawan je satu-satu; one at a time; jangan give-up!"
maaf, aku dah try. aku lagi rela biar semua orang belasah aku satu demi satu, dari terus lawan dan lawan dan lawan dan rebah; semua usaha tak ada hasil. baik aku terima je semua.
"------ akan sentiasa harapkan aizat kuat, dan tabah, dan happy selalu"
terima kasih kerana optimis. kalau kau tengok aku sekarang, mesti kau tak kenal sape aku.

bak datanglah. apa-apa pun.

No comments: